הפלגה רומנטית- דילים לנופש על הים

כל אחד אשר מעוניין לחוות את הרומנטיקה עם בן או בת זוגו בוחר לעיתים נופש רומנטי באחת מהמדינות האירופאיות או הפלגה רומנטית בלב ים. מאמר זה ישטח בפניכם מהי הפלגה, מהם יתרונותיה, מה הבדל בינה לבין טיסה וכיצד ניתן לבחור דיל של נופש רומנטי במחירים משתלמים ביותר.

הפלגה רומנטית – הבחירה המועדפת

אחת מהדרכים הטובות ביותר לחוות רומנטיקה ולהתקרב אחד לשניה, לאחר הרוטינה העמוסה והמטלות האינסופיות הקשורות לחינוך הילדים, היא על ידי יציאה אל הפלגה רומנטית לזוגות צעירים. כאן יש אפשרות לבחור בשייט רומנטי ארוך או מפנק או בשיט קצרצר של מספר ימים. לים יש קסם וכוחות משלו ופעמים רבות זוגות חוזרים מהפלגה וטוענים שהשלווה והקרבה אותה הם חוו לא משתווה לאף טיסה או נופש בחו"ל. הפלגה רומנטית היא שילוב של נסיעה וחוויה.

שייט רומנטי – שיקולים חשובים

 

  • עלויות- ההמלצה היא להחליט מהו התקציב אותו מייעדים לקרוז הרומנטי ובהתאם לבחור בשייט המתאים. העלויות משתנות בהתאם למספר ימי השייט, אורך השייט (מדינות) וסוג החדרים אותם מעוניינים לשכור. ניתן לומר כי מדובר כאן על שילוב של בית מלון חמישה כוכבים עם פונקציונאליות של נסיעה והגעה למדינות שונות.
  • הוצאות- חשוב לקחת בחשבון כי משום שרוב הזמן תהיה על האוניה ההוצאות הנלוות שלכם יהיו קטנות מאוד. בדרך כלל הארוחות, הופעות הבידור, האטרקציות השונות על האוניה, שימוש בבריכה ושירותים נוספים כבר כלולים במחיר של הכרטיס אשר שולם. רוב הזוגות מצביעים על כך שאת כספם הם בזבזו במדינות בהם האוניה עגנה. הפלגה רומנטית מאפשרת לפנק את בת או בן הזוג בלי להוציא כמות ניכרת של כסף.
  • יעדים- ניתן לבחור מהם היעדים הרומנטיים בהם מעוניינים לבקר. יש זוגות אשר מחליטים כי הם מעוניינים לרכוש כרטיס להפלגה אשר עוצרת במדינה אירופאית אחת או שתיים ואילו אחרים מעוניינים לבקר בכמות גדולה יותר של יעדים. יש לקחת בחשבון כי היתרון הגדול כאן נעוץ בעובדה שאין צורך לארוז ולפרק את המזוודות מדי פעם. האוניה היא בסיס האם והיא זו אשר מביאה את הזוג ליעדים הרצויים להם.
  • קהל יעד- יש לקחת בחשבון כי רוב ההפלגות מיועדות לא רק לזוגות, אך יש הפלגות ייעודיות ללא ילדים. תמיד משתלם לברר האם קיימת הפלגה המיועדת ליחידים, זוגות וקבוצות ללא ילדים, שכן נתון זה יכול להשפיע ברמה ניכרת על ההנאה שלכם מהטיול ועל האווירה הרומנטית אותה תוכלו ליצור.

לסיכום, ההחלטה להפתיע את בן או בת הזוג בהפלגה ושייט רומנטי היא דרך מצוינת להתפנק וליהנות מחידוש ערוצי התקשורת, הרומנטיקה והאינטימיות בין בני הזוג. אפשרויות הבחירה רבות וכל אחד יוכל להחליט לכמה ימים הוא מעוניין לנסוע, לאיזה יעדים, האם הוא מעוניין בהפלגה מוגדרת מראש כהפלגה ללא משפחות או ילדים ומה רמת האירוח בו הוא מעוניין. שייט רומנטי הוא השילוב האידיאלי של נופש ורומנטיקה באווירה מיוחדת.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חדרים לזוגות לפי שעה בנהריה
כל זוג שרוצה לבלות קצת, אך לא מתאפשר לו להיות בדירה פרטית, יוכל פשוט להגיע אל חדרים לזוגות לפי שעה...
קרא עוד »
יונ 15, 2018
אביזרי סקס שניתן לקחת איתך לכל מקום
לא בא לך לשים מזוודה שלך דילדואים? האם ידעת שיש לא מעט אביזרי סקס קומפקטיים שאפשר לקחת בתיק או...
קרא עוד »
מאי 11, 2022
summer school לילדים ברגע האחרון
רבים בוחרים לסגור חופשות ודילים ברגע האחרון, ואם גם אתם כאלה, וודאי תשמחו לדעת שההרשמה למחנה הקיץ...
קרא עוד »
פבר 20, 2019