הגעתם בטיסה ליעד? כך תדעו איזה חברת הסעות לבחור

שירותי הסעות יכולים להקל עליכם את הנחיתה ביעד חדש. השירות ניתן לתיירים בכל רחבי העולם, אבל אתם צריכים כמובן לבחור אותו מראש. הנה כמה טיפים שיעזרו
נחיתה ביעד חדש מלווה לעיתים קרובות בתחושה של תסכול וחוסר אונים. מלבד העייפות המצטברת מהטיסה והעובדה שבהרבה מקומות קשה לתקשר עם האוכלוסייה המקומית, כולנו רוצים להגיע למלון כמה שיותר מהר ולהניח את המזוודות. עם זאת, התחבורה הציבורית בחלק מהיעדים עדיין לא אטרקטיבית והעלות של המונית היא השקעה לא משתלמת.

אחד הפתרונות שנמצאים היום על הפרק הוא הזמנת שירותי הסעות מחברה מקומית. חברה שמתמחה בשירותי הסעות יכולה להעמיד לרשותכם מיניואן בשביל המשפחה, מיניבוס לקבוצת חברים או אוטובוס לקבוצה גדולה יותר. אתם רק צריכים לבחור את החברה המתאימה ולהתחיל את החופש ברגל ימין.

ניסיון, המלצות ואישורים של חברת הסעות

הנה כמה שיקולים שכדאי להתייחס אליהם על מנת לדעת איך לבחור חברת הסעות בחו"ל:

א. ניסיון – תנו עדיפות לחברה עם ניסיון. היכנסו לאתר האינטרנט של החברה, בדקו האם יש תמיכה באנגלית ובמידת הצורך גם צרו קשר עם הנציגים. ניסיון יעיד על יכולת של החברה להציע לכם הסעות מסביב לשעון והוא יכול לחסוך הרבה עוגמת נפש.

ב. המלצות – תוכלו לקבל המלצות מאנשים שכבר השתמשו בשירותי ההסעות של החברה. המלצה אובייקטיבית של חברים, קרובי משפחה או קולגות יעזרו לכם לדעת באיזה חברות להתמקד. במידה ואתם לא מכירים אף אחד במדינת היעד שבה אתם נוחתים, נסו לקרוא המלצות ברשתות החברתיות.

ג. אישורים והסמכות – אל תתפתו להסכים לשירות הסעות של כל חברה. ודאו שלחברה יש אישורים מטעם הרשות המקומית והסמכות עבור כל נהג. זה חשוב בעיקר אם אתם לא מכירים את הדרך ואם אתם לא יודעים כיצד להגיע משדה התעופה אל היעד.minivan-41476__340[1]

איך חוסכים בהוצאות?

שירותי הסעות של חברה בחו"ל לא חייבים להיות יקרים. הם בכל מקרה משתלמים יותר בהשוואה לנסיעה במונית, אך יכולים להיות אטרקטיביים גם ביחס לתחבורה ציבורית אחרת כמו אוטובוס או רכבת. התנאי היחיד הוא שתבצעו השוואת מחירים יעילה. נסו לבדוק מה משפיע על הצעת המחיר שקיבלתם, איך אפשר להוזיל אותה והאם יש ביטוח על הנוסעים.

תקשורת עם נהגים של חברת הסעות

חברת הסעות נדרשת להעמיד לרשות הלקוחות נהגים שדוברים אנגלית, ויש חברות שמעסיקות אפילו נהגים דוברי עברית. את החברות האלה אפשר למצוא בעיקר במדינות עם קהילות יהודיות גדולות כמו בארצות הברית, צרפת ומדינות נוספות באירופה.
מבחינתכם בתור לקוחות, הדבר החשוב הוא לבדוק מראש איזה אמצעי תקשורת קיימים מול הנהג. אל תחכו לרגע האחרון וזכרו שהתקשורת עם הנהג היא האמצעי היחיד שעומד לרשותכם כדי להימנע מעיכובים או המתנות מיותרות.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול מאורגן לאירופה
בשנים האחרונות רבים בוחרים לרכוש טיול מאורגן לאירופה וזאת משום שמדובר על טיול הכולל את כל האתרים...
קרא עוד »
אוק 12, 2013
חופשה בירושלים ברגע האחרון
ירושלים נחשבת למקום תיירותי עד מאוד כאשר כיום בעיר ניתן למצוא מגוון רחב של בתי מלון ומקומות לינה כאלו...
קרא עוד »
ינו 29, 2012
השכרת יאכטה לזוג
רוצים להעניק לעצמכם זמן אישי בלי הילדים וללא הפרעות? רוצים לגלות מחדש את הנאות החיים מבלי להעמיס על...
קרא עוד »
אפר 17, 2018