סאמר סקול בלונדון – מה זה כולל?

סאמר סקול בלונדון

בני נוער רבים בגילאי 12 עד 18 – מחפשים דרך כיפית להעביר בה את החופש הגדול. סאמר סקול בלונדון כולל חוויות ייחודיות במדינה זרה ויפה, תוך לימוד אנגלית. אבל מה סאמר סקול בלונדון כולל? כל המידע בהמשך.

מפגש מגבש – לפני כל סאמר סקול מקיימים מפגש מגבש המתקיים כבר בארץ. המפגש מטרתו להכיר בין בני הנוער שמגיעים לסאמר סקול, וזאת על מנת שלא יהיו אי נעימויות בעת היציאה לסאמר סקול. מטרת הגיבוש היא להפעיל את היכולת של בני הנוער להתחבר אחד לשני כבר מהמפגש הראשון. מה שבדרך כלל קורה.

שהייה בלונדון – אם תהיתם לגבי השהות בלונדון חשוב שתדעו כי מדובר בשהייה של שבועיים בעיר המדהימה, תוך אחסון בבית מלון כיפי וצעיר. מלבד לונדון, בתכנית הסאמר סקול יציאה אל כפרים שסובבים את לונדון ומקומות מקסימים שבאזור.

תכנית הלימודים – תכנית הלימודים בסאמר סקול כוללת למידה של 4 שעות, ואם מדובר בסאמר סקול לקהל הדתי נכללת בו גם תפילת בוקר. הלימודים מתקיימים באורייה נעימה שם ניתן דגש גם על תלמידים מתקדמים וגם על תלמידים מתקשים. חשוב לדעת כי בסאמר סקול האופציה של למידה בסביבה שבה רוב האוכלוסייה דוברת אנגלית היא אופציה נהדרת שמקדמת את כלל בני הנוער שיוצאים למסע. בנוסף ללימודי האנגלית, בשעה האחרונה של הלימודים תעשה התמקדות רבה יותר ב"חומר היבש", המכין לקראת הבגרות באנגלית בישראל.

סאמר סקול בלונדון

כמה תלמידים יש בכיתת סאמר סקול?

מכיוון שתכנית הלימודים מטרתה להתמקד בשפה האנגלית ושיפורה, מספר הילדים בכיתה לא אמור לעלות על 12 תלמידים. כאשר אתם בוחרים סאמר סקול בלונדון, חשוב לשאול כמה תלמידים לומדים בכיתה, והאם ישנה עוזרת הוראה שמסייעת לתלמידים בכל הרמות.

תכנית הפעילות לאחר הלימודים

סאמר סקול בלונדון כולל כמובן תכנית פעילות כיפית לאחר הלימודים. לאחר הלימודים יוצאים התלמידים אל חוויות מדהימות בלונדון שכוללות מגוון אטרקציות שקיימות בעיר כגון: ביקור במוזיאון מאדם טוסו, נסיעה אצטדיון וומבלי, אל "מרתף העינויים", ביקור בבקינגהם פאלאס, אוקספורד סטריט, קאמדן טאון, מגדל לונדון, מוזיאון המדע והטבע ועוד…

בנוסף בסאמר סקול בלונדון יוצאים אל בילויים כגון: לייזר תג, באולינג, משחקי גולף, החלקה על הקרח, שייט בנהר התמזה, מופע מחזמר, טיול לילי בלונדון ומפגשים עם קבוצות נוער ומשפחות בקהילות היהודיות בלונדון דתיות מלונדון.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רוצים להרגיש מפורסמים?
פארק בבלי הוא היעד החדש של ידוענים וסלבריטאים מכל קצות הארץ. הרי תמיד יש אבולוציה. בהתחלה זו הייתה...
קרא עוד »
מרץ 30, 2022
כל מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל
לקחת את המשפחה לחו"ל זה חלום של הרבה אנשים, כי מה יכול להיות מהנה יותר מאשר לבלות עם האנשים היקרים לנו?...
קרא עוד »
דצמ 13, 2016
להתאמן בחדר כושר בחופשה – כן או לא?
רובנו טסים לחופשה כזו או אחרת במהלך הקיץ והחגים. למעשה חודשי יולי-ספטמבר הם כנראה העמוסים ביותר...
קרא עוד »
ספט 15, 2015