מלון כשר בפאפוס

מלון כשר בפאפוס

כאשר אתם מעוניינים לצאת לחופשה תחפשו לבלות במקום אשר עדיין לא ביליתם בו עד היום. בית מלון אשר מציע אטרקציות ופינוקים בתוך המלון עצמו וגם הצעות לטיולי טבע וביקורים באתרי עתיקות ובחנויות למזכרות ומתנות.

מלבד זאת כמובן שלא תתפשרו על מקום בילוי כשר המציע את כל האפשרויות המתאימות לציבור שומר כשרות. אם זה בית כנסת לתפילה או ארוחות כשרות וכדומה.

בעיר פאפוס שבקפריסין יש בדיוק את מה שאתם מחפשים.

העיר פאפוס

בחלק הדרום – מערבי של האי קפריסין שוכנת העיר פאפוס, או בשמה הלועזי –  PAPHOS. העיר פאפוס היא עיר חוף מלאת חיים שמציעה למתארחים בה חווית נופש מושלמת.

במרכז העיר יש קניון מותגים גדול, חנות הג'מבו הידועה והמוכרת, פארק מים ענק, טיילת מרהיבה, אתרים ארכיאולוגיים ואפילו גן חיות. כמובן שפאפוס היא עיר חוף בעלת מרינה ונמל פעיל ומציעה גם אטרקציות ים מגוונות.

בשנת 2017 הוכרזה פאפוס כאחת מבירות התרבות של אירופה.

שומרי כשרות בפאפוס

אם בחרתם נופש בפאפוס ולהגיע לנפוש בבית מלון בעיר פאפוס שבקפריסין תמצאו שם את כל מה שרציתם מבחינת דרישות הכשרות שלכם.

המלון הכשר בפאפוס מגיש ארוחות בוקר וערב מלאות, עשירות ומגוונות. וכמובן כשרות למהדרין, המבושלות בידי שף ישראלי ברמה גבוהה. בנוסף, יש אפשרות להכנת כריכים לארוחות צהריים בטיולים. הארוחות מוגשות בחדר אוכל גדול ונפרד – כשר למהדרין במשך כל ימות השנה.

במלון ישנן 3 בריכות שחייה, בריכה חיצונית ענקית, בריכה מקורה ואף בריכה המותאמת לילדים. לרשות האורחים עומד גם מתחם ספא מפנק המציע טיפולי יופי ובריאות, סאונה, ג'קוזי וחדר כושר.

לרשות אורחי המלון ישנו גם בית כנסת לתפילה ואפילו ספר תורה. המלון מציע גם אולמות להרצאות וכנסים, חנות נוחות, משחקיה לילדים ומגרש טניס.

חבילות הנופש הקיימות למלון הכשר בפאפוס מציעות גם טיולי טבע וביקורים באתרי עתיקות בנוסף לטיסות מסודרות והסעות משדה התעופה למלון וחזרה.

הכול כדי שתיהנו מחוויית נופש ותשובו לביתכם מלאי חוויות ועם מטען של אנרגיה להמשך. ומעל הכול בהרגשה שמיציתם את כל האפשרויות המתאימות לכם כשומרי כשרות.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יום כיף לצוות עובדים
יום כיף הוא דרך מצוינת לגרום לעובדים להיות מעורבים ומוטיבציה. זה גם עוזר להם להישאר פרודוקטיביים,...
קרא עוד »
ינו 10, 2023
גם סוג של נופש: מסיבת רווקים בלופט מיוחד
מסיבת רווקים מסמלת הן אצל החתן והן אצל הכלה, את המעבר מחיי הרווקות לחיי הנישואין. מאחר ותפקידם של חברי...
קרא עוד »
אפר 23, 2013
מטיילים בעולם
העולם שלנו הוא כפר גלובלי קטן. הוא כבר מזמן לא עולם גדול עם אפשרויות לברוח לקצוות רחוקים ולהתנתק...
קרא עוד »
פבר 18, 2021