7 סיבות לצאת לשייט ולא לטוס

קרוז בים התיכון

בא לכם לצאת לנופש זוגי מפנק במיוחד ואתם מתלבטים מה כדאי לטוס או לשוט?  7 סיבות למה להעדיף שייט בים התיכון באוניית פאר יוקרתית ומפוארת על פני טיסה לחול במטוס.

  1. הכל במקום אחד– כאשר אתם טסים, נדרש מכם להגיע לשדה, לעבור בידוק, להסתובב בשדה במשך מספר שעות, לעלות למטוס, לטוס במשך כמה שעות, לנחות בשדה התעופה, לחכות למזוודה, להסתובב במשך כשעה, למצוא תחבורה למלון שלכם ובלי לשים לב, היום הראשון של הטיול שלכם "בוזבז" על בירוקרטיה ולא נהנתם עדיין מהשקט והשלווה שחופשה נעימה אמורה להקנות לכם. שייט יחסוך לכם את כל זה-  אתם מגיעים לנמל, עוברים בידוק ונכנסים לאונייה. האונייה מהווה עבורכם, שדה תעופה, כלי תחבורה ומלון – הכל במקום אחד. לא תבזבזו רגע אחד מהחופשה שלכם על עינייני בירוקרטיה. גם במהלך "הטיסה" תוכלו להנות ממנעמי האוניה והנוף ולהנות מהחופשה שלכם בצורה מיידית.
  2. "טיסה" מרווחת – התניידות למדינה אחרת באמצעות שייט יוקרתי , נוחה הרבה יותר מאשר התניידות במטוס, גם אם מדובר במטוס יוקרתי עם מחלקה פרטית, עדיין שטח המחייה במטוס פר אדם, הוא קטן מאוד ואם מדובר ביעד מרוחק הרי שבמשך שעות ארוכות צריך לשבת ולא ניתן להסתובב. בשייט המצב שונה, אוניית הפאר היא מעין עיר קטנה נוסעת,  מותר, אפשר ואפילו צריך להסתובב בכל רחבי האונייה, לראות, ללמוד ולהתרגש מהמתקנים השונים על האונייה.
  3. מחיר ידוע מראש – בכל רחבי הרשת קיימים אתרים המציעים חבילות שייט . החבילה עצמה כוללת את השייט, מיסים, לינה, אוכל ובידור במתחם האונייה. כך שלמעשה אתם יודעים בדיוק כמה יעלה לכם הטיול ולא יהיו לכם הוצאות מיותרות, מלבד אלו שתבחרו להוסיף למתנות ובזבוזים שונים במדינות בהן תעגונה הספינה.cruise-114152_960_720[1]
  4. רק אתם, בלי המון תיירים – קיימים סוגים רבים של חבילות שייט, באם תבחרו בחבילות שייט יוקרתיות, על גבי אוניית פאר ענקיות, הרי שאתם מבטיחים לעצמכם שהות וחופשה רגועה ושלווה ,ללא הפרעות או התקלות עם אנשים מעבר לצורך.
  5. אוכל מפואר- אוניות הפאר ידועות באוכל המוגש עליהם, מיטב השפים יגישו לכם את ארוחת הערב, וכך במקום להוציא עלויות נוספות על מסעדות גורמה במדינת היעד, תוכלו להנות מהכל במהלך השייט.
  6. לא צריך מפה – אין מי  שלא חווה את הרגע בו הוא מסתובב בעיר זרה בעולם, מסתכל ימינה ושמאלה ועולה לו בראש המחשבה של "איך אני חוזר מכאן למלון" תמיד ישנו הפחד שלא תמצאו את הדרך חזרה, שלא תסתדרו עם השפה וכו'. המצאות במתחם האונייה בלבד מבטיחה לכם שתמיד תמצאו את דרכם חזרה ולא תחיו בחשש.
  7. אבטחה- לצד ההנאה המרובה של טיול במדינה זרה, אנו תמיד מחוייבים לשמור על ערנות, להמנע ממקרי גניבה ושוד, באונייה ובמהלך השייט יש צוות שיטור ומאבטחים שדואג לשמירה על בטחונכם הנפשי והפיזי במהלך השייט.

אם עדיין לא השתכנעתם, פשוט  תנסו – תרכשו חבילת שייט מפנקת. ההנאה מובטחת.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול בסין – מסע אל ההיסטוריה
סין ידועה כמדינה עשירה ומלאה בהיסטוריה של מאות ואפילו אלפי שנים. היסטוריה עשירה בתרבויות, מנהגים,...
קרא עוד »
נוב 04, 2014
איך להזמין חופשה בדובאי
בקיץ 2020, בצל הקורונה ודברים אחרים אשר השפיעו על חיינו בצורות שונות, נפתחה בפנינו אופציה תיירותית...
קרא עוד »
אוק 05, 2020
עבודה מועדפת? רק במלונות ישרוטל
אם אתם חושבים על דבר כמו עבודה מועדפת בת"א תרצו לוודא כי אתם בוחרים אך ורק במלונות ישרוטל. עבודה...
קרא עוד »
מאי 05, 2021