טיול בסין – מסע אל ההיסטוריה

טיול בסין

סין ידועה כמדינה עשירה ומלאה בהיסטוריה של מאות ואפילו אלפי שנים. היסטוריה עשירה בתרבויות, מנהגים, מקומות קדושים ועוד. מידי שנה סין זוכה לאלפי מטיילים ותיירים רבים הבאים לחקור או לגלות את ההיסטוריה העשירה של סין.

סין לא תמיד הייתה פתוחה לתיירות חוץ ואילו רק לפני מספר שנים מדינת סין פתחה את שעריה לתיירות חוץ ולמטיילים המגיעים מחוץ לסין. היום מגיעים לסין אנשים המעדיפים סוגים שונים של טיול כגון טיולי אקסטרים, טיולים בקבוצות, טיולים עצמאיים ועוד.

 טיול מאורגן בסין

אחד הדברים שהצליחו לעודד עוד ועוד תיירים להגיע לסין ולטייל בה הוא נושא הטיולים המאורגנים שיוצאים לסין. בעבר, סין נחשבה יעד לא נוח לטיול ואפילו קשה. האזרחים הסינים לא יודעים אנגלית, השילוט בעיירות כתוב רק בסינית ובכלל קשה להתנייד ולנווט ללא עזרה או סיוע מאדם הדובר שפה אנגלית. חברות תיירות וחברות טיולים החלו לשים לב לחולשה הזו והחלו להוציא טיולים מאורגנים. טיולים מאורגנים יוצאים עם מדריך שברוב המקרים מכיר את השפה וחברת הטיולים דואגת להכל החל מלינה, ניידות, בטיחות, יעדים מומלצים, הסברים וכדומה. טיול מאורגן הוא סוג של טיול שמקל על המטיילים בזכות שהם לא צריכים לדאוג לכלום. טיולים מסוג זה מתאימים לכל אחד ללא הבדלי גילאים.

יעדים מומלצים

בסין כמעט כל עיר או יעד שמגיעים אליו נחשב לאטרקציה בפני עצמה, בכל מקום ניתן לראות את התרבות הסינית החל מאוכל ברחוב, מנהגים דתיים, חתונות רחוב ועוד. סין ידועה במגוון עצום של יעדים תיירותיים המצליחים למשוך תיירים מכל העולם בכל עונות השנה.

להלן מספר יעדים מומלצים לטיול בסין:

  1. בייג'ין והעיר האסורה:
    בייג'ין היא עיר הבירה של סין, עיר הבירה מציעה מודרניות סינית מדהימה ושלל פעילויות מדהימות. אחת האטרקציות המוכרות ביותר בבייג'ין היא העיר האסורה. עיר זו שימשה כמתחם המלוכה של קיסרים רבים מתקופות קודמות. בזמן טיול בסין חובה לעבור ולראות את העיר, טיולים מאורגנים רואים ביעד זה כחובה לביקור.
  2. יער האבן:
    בכדי להגיע ליער זה צריכים לנסוע 3 שעות נסיעה מהעיר קונמינג. העיר הוא אוסף מרהיב של עמודי גיר בגובה של 30 מטר בערך, את העמודים עיצב הטבע בעזרת גשם ורוחות.
  3. צ'נגדו:
    צ'נגדו היא בירת סצ'ואן והיא התפרסמה בעיקר תודות לעשות דובי הפנדה. בעיר ניתן לבקר את הדובים ולראות את אורח החיים שלהם. הרב ה טיולים מאורגנים ומטיילים עצמאיים לא מוותרים על החוויה של דובי הפנדה.

לסיכום:

סין היא מדינה מעולה לאנשים המעוניינים לעשות טיולים, המדינה מלאה באתרים תיירותיים ואטרקציות תיירותיות המתאימות למגוון של גילאים. טיולים מאורגנים היא תופעה שתפסה תאוצה בסין והיום יותר אנשים מעדיפים לטייל בקבוצה מאורגנת מבלי דאגות מיותרות.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חופשת שייט
אם חשקתם בטיול רומנטי, אך מאסתם מהדרך בה אתם יוצאים לחופשה ? מחפשים דרך אחת להעביר בה את החופשה...
קרא עוד »
דצמ 28, 2015
יזמות עסקית בקיבוץ – טיפים
יזמות היא אחד מהתחומים הללו שמאפיינים כל כך את החברה הישראלית. אנחנו אנשים ששואפים כל הזמן לחדש...
קרא עוד »
יונ 29, 2021
דילים ברגע האחרון לחו"ל
מתי הייתה הפעם האחרונה שלקחתם אוויר לנשימה מהשגרה העמוסה ונסעתם לחו"ל? עכשיו זה הזמן שלכם לנצל את...
קרא עוד »
אוג 26, 2012