עיסוי אבנים חמות – מהיכן זה מגיע?

ספא ברחובות

כולנו מכירים סוגים שונים של עיסויים: יש עיסוי שוודי מסורתי, יש את מי שמכיר טיפול בשם טווינה, רבים יבחרו עיסוי קלאסי או עיסוי רפואי, טיפול כמו רפלקסולוגיה או שיאצו ושאר שיטות לטיפול, איזון, הרגעת הגוף ושחרור של השרירים. 

אבל עיסוי אבנים חמות הוא אחד מהשיטות העתיקות ביותר לשחרור וריפוי הגוף והוא מגיע אלינו היישר משבטים אינדיאנים בהם היו עושים שימוש באלמנטים מן הטבע לריפוי הגוף. 

עיסוי באמצעות אבנים חמות נעשה בישראל על ידי מומחים שלמדו את התחום ויודעים כיצד לאזן את הגוף, לספק רוגע ושלווה, לאפשר ריפוי ושחרור של שרירי הגוף ואפילו לסייע בריפוי של איברים פנימיים. 

כל התהליך הזה נעשה באמצעות אבנים חמות בדרך כלל חלוקי נחל המחוממות במכשיר מיוחד ומונחות על שרירי הגוף בטמפרטורה מושלמת. כאשר אבנים חמות מונחות באזורים אסטרטגיים בגוף השרירים מתחילים להירגע והגוף מתחיל להתאזן. הין היתר הדם זורם בכל חלקי הגוף ומשרה תחושת רוגע איזון ושלווה. 

עיסוי אבנים חמות אפשר להזמין בימי ספא ימי כיף ורוגע ובזמנים שתחליטו לבחור עבורכם עבור בני הזוג שלכם, או עבור קבוצות חברים וחברות –  יום ספא במרכז או בכל רחבי הארץ. 

איך תבחרו עיסוי אבנים חמות?

בחרו ספא מקצועי, איכותי, נקי ונעים שקיבלתם עליו המלצות ובחרו מרכז ספא שמציע מגוון רחב של טיפולי גוף ונפש. חשוב לא לבחור מקום שנראה לכם שרלטני ולא מקצועי שבו עיסוי לא מקצועי עלול להסב נזק לגוף כמו נפיחויות בידיים או ברגליים כתוצאה מטיפול שלא נעשה בצורה נכונה. 

אם תבחרו באיכות תוכלו להנות מכמעט שעה שלמה של מרגוע, איזון שרירים, תוך הרגשה שאתם משוחררים ורעננים. בואו לעיסוי מהנה בספא רחובות>>>

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החגים בדיוק נגמרו וזה זמן מושלם למצוא צימרים לפי שעה בצפון
מדינת ישראל היא מדינה של ניגודים והדבר בא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר כאשר אנחנו מדברים על הנוף...
קרא עוד »
נוב 16, 2018
מהו שייט נהרות ולמי זה מתאים
אחרי החוויות האדירות שחוויתם בטיולים רגילים או מאתגרים, עם או בלי התנסויות בלתי קונבנציונליות, קבלו...
קרא עוד »
אוק 10, 2017
מהם היתרונות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס באמצעות סוכן הביטוח שלכם
לפני כל נסיעה לחו"ל, בין אם מדובר בנסיעה קצרה או נסיעה ארוכה, בין אם מדובר בחופש, טיול מטעם העבודה או כל...
קרא עוד »
מאי 06, 2019