מלונות בחיפה

זמן חופשת הקיץ המשפחתית שלכם הגיעה ואתם עדיין לא יודעים מה לעשות עם הילדים? הגיע הזמן שתשנו את כתובת המועדפים שלכם בג'י פי אס ותחשבו על יעד תיירותי בארץ שלא הכרתם עדיין לילדים שלכם או לבנות הזוג האהובות שלכם.

העיר שעליה אנחנו נדבר היום היא לא אחרת מאשר חיפה! את הבילוי התיירותי הראשון שלי בחיפה אני זוכר שעברתי דווקא בגיל מאוד צעיר, הייתי בן 10 ונסעתי עם ההורים שלי ושני אחיי לבית מלון איכותי בחיפה שישב על רכס הר ואל מול מרפסת השמש נגלה לעינינו מראה מרהיב של הרי הכרמל המדהימים שיצרו עבורנו תחושה של חופשה חלומית שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר בארץ.

ארץ ישראל היפה שלנו רוויה בבתי מלון יפים יותר ויפים פחות, ורוב בתי המלון פזורים דווקא על הקו שבין תל אביב ואילת. זה לא סוד שרוב הישראלים מעדיפים לנסוע לחופשה בארץ דווקא באילת או בים המלח אך עצם החיפוש האוטומאטי שלהם לבתי מלון דווקא באזורים הללו מראה שעדיין לא הבינו ולא עשו היכרות עם תעשיית הנופשים והמלונות של העיר חיפה- העיר השלישית בגודלה בארץ שמציעה לתיירות ולמטיילים בה מגוון רחב של פינוקים, טיולים ובעיקר בתי מלון איכותיים של הרשתות המובילות בארץ.

מעבר לאותם מלונות בחיפה, קיימות מגוון רחב של אטרקציות באזור חיפה והכרמל שיאפשרו לכם לתבל את החופשה שלכם באופן יצירתי וייחודי- מוזיאון המדע בחיפה, ים כרמל, חי פארק בקרית מוצקין, גני הבהאים ועוד רבים וטובים

מלונות בחיפה מציעים לכם, מלבד הפינוקים הרבים, חבילה שלמה של פינוק ורוגע חסרי תקדים שאותם תוכלו לשאוב רק מהטבע ומהנופים המרהיבים של העיר הכה מעניינת ומרגיעה הזאת. הנופים של הכרמל ואזור נמל חיפה בלילה יכולים ליצור עבורכם את הנופים המושלמים ביותר במידה וחיפשתם אוירה רומנטית עם בת או בן הזוג שאתם כה אוהבים.

חשוב לזכור כי דווקא בגלל הביקוש הלא גבוה במיוחד של מלונות בחיפה, נכון לכל ימות השנה מחירי מלונות בחיפה אינם מוגזמים ונשארים שפויים גם עבור משפחות שלמות שמחפשות מלון של חמישה כוכבים ובית מלון מפנק במיוחד וגם עבור זוגות צעירים במחפשים את מלון הבוטיק שיספק להם חוויה רומנטית שלמה שמקום שנמצא קצת רחוק מהבלגאן של המרכז וגם קצת שונה עם המסיבות וחיי הלילה הסוערים של העיר אילת.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל היתרונות של בקבוק שתיה מתקפל
הבחירה האולטימטיבית לכל מטייל היא בקבוק שתיה מתקפל. בשוק אתם יכולים למצוא בקבוקים מסוגים שונים,...
קרא עוד »
אוג 22, 2021
מוצרי קמפינג שכל אחד חייב להחזיק בבית
כולנו אוהבים את הטבע... טוב אולי לא כולנו אבל כמעט כל אחד מאתנו אוהב לצאת מידי פעם לחיק הטבע, לקמפינג...
קרא עוד »
ספט 22, 2021
מניס הרומנטית עד סרדיניה הפרועה – הקרנבלים והפסטיבלים המעניינים ביותר באירופה
תושבי אירופה יודעים למצוא סיבות למסיבות וגם בחודשים הקרובים צפויים להיערך סוגים שונים של קרנבלים,...
קרא עוד »
דצמ 28, 2017