ימי הולדת לילדים בתל אביב – חגיגה אורבנית מופלאה

ימי הולדת לילדים

את ימי ההולדת לילדים בתל אביב ניתן לחלק לשניים – כאלו שהורים ניסו לארגן בכוחות עצמם (ולרוב נגמרו באכזבה לילדים וכאב ראש להורים) ואחרים שאורגנו בקלות והצלחה על ידי מרכזי הפעילות השונים בעיר. אין ספק, האפשרות השנייה טומנת בתוכה יתרונות ברורים ושורה תחתונה מובהקת אחת – הילדים נהנים וההורים – לא פחות. אם גם אתם מחפשים אחר פעילויות עבור ימי הולדת לילדים בתל אביב הגעתם למקום הנכון. להלן כל מה שצריך לדעת לקראת תכנון היום הגדול.

 מה ילדים אוהבים?

אם אי פעם יעשו סקר בין הילדים וישאלו מה הם רוצים ביום ההולדת שלהם, לבטח אלו התשובות שיתקבלו:

  • מוסיקה – אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי מוסיקה! שירים, ריקודים, מעגלי מתופפים ועוד. לא משנה איך, העיקר שתתנו לחבר'ה הצעירים הזדמנות להשתולל קצת. חשובה ההשתתפות הפעילה ולא רק ישיבה וצפייה בהופעה.
  • הופעה – מגוון רחב של הופעות תמיד יתקבל בברכה, כשגם כאן למוסיקה תפקיד מרכזי. גם תיאטרון היא אופציה נהדרת. בקיצור, תושיבו את הילדים על הדשא או הכיסאות, תנו להם משהו מעניין לצפות בו, והרווחתם שקט לעצמכם והנאה בשבילם.
  • פעילות יוצרת – כדי שחתן או כלת השמחה וחבריהם ייצאו עם חוויה, אבל גם עם זיכרון, נולדה הפעילות היוצרת. כאן הילדים פעילים ובעיקר עסוקים בפעילות. מה? הכל! פסלים, ציורים, תמונות, תכשיטים, ארנקים, תיקים ועוד. באמצעות מדריך מנוסה וסדנא קצרה, הילדים לומדים ליצור ונהנים מהחוויה והסיפוק שאחריה.

ילדים מאושרים

יום הולדת לילדים בתל אביב – החשיבות שבבחירת מרכז פעילות

כדי להצליח בהפקת יום הולדת לילדים, חשוב לבחור "מנהלי אירוע" בעלי ניסיון, קשרים ויכולת. בהנחה שאתם לא כאלו, מרכזי הפעילות הם הכתובת עבורכם. בבחירת מרכז פעילות עבור הפקת יום הולדת בת"א בדקו היטב את הרקע, הניסיון והמוניטין של המקום.

"מיקידו" – מרכז הפעילות לילדים בצפון תל אביב הינו בית לילדים, במלוא מובן המילה. עם צוות המנהלים והעובדים עתיר הניסיון ורוח הנתינה, עם האומנים החיצוניים המלווים כל פעילות ויום הולדת בחיוך ואהבה, עם השירות האדיב והנפלא בכל שלבי החגיגה… אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהגעתם למקום הנכון. לכם ולילדכם.

המרכז שוכן בשכונת תל ברוך שבצפון העיר, ומציע מגוון רחב של פעילויות, קייטנות, סדנאות וארגון אירועי יום הולדת לילדים בכל הגילאים. כאן תפגשו את מיטב המדריכים והמפעילים (טריקו המוזיקאי המוכשר, תומר המתופף המקפיץ, בנג'ו הגיטריסט המהולל ,סיגל ותותי וכל בעלי החיים וזוהי רק רשימה חלקית).  במיקידו תיהנו מפעילות מגוונת ומעשירה (כולל מתחם ג'ימבורי נפלא) ואינספור הפעלות יום הולדת מלהיבות. אז תזכרו את השם…"מיקידו"- כי יום הולדת עושים באהבה, או שלא עושים בכלל.

לקריאה נוספת: ימי הולדת בתל אביב במרכז מיקידו

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טסים לדובאי? טופ אטרקציות בדובאי ששווה להכיר
דובאי, הפנינה הנוצצת של איחוד האמירויות הערביות, מציעה שילוב מהפנט של אדריכלות עתידנית, חוויות...
קרא עוד »
יונ 19, 2023
איך מסתכלים על צפיפות הכותנה בבד?
בבואנו לבחור מצעים יהיה עלינו לבדוק היטב מה איכות הבד. שכן בעניין מצעים המרכיב המשמעותי שמשפיע על...
קרא עוד »
מרץ 31, 2020
5 עובדות על גרין קארד לארצות הברית שאולי אינכם יודעים
במשך עשרות שנים, אשרות כניסה לארצות הברית היוו חלק מהותי מההגירה לארה"ב. אשרות אלו מאפשרות למיליוני...
קרא עוד »
אוק 08, 2019