פריז שתרצו להכיר

עיר האורות של אירופה

אין שילוב מדהים יותר של ארכיטקטורה, אמנות, תרבות וקולינריה כמו פריז. פריז היא עיר האורות, עיר עשירה במבנים ייחודיים המזוהים כ"כ עימה, מוזיאונים מפוארים בהם נמצאות מיטב יצירות האמנות מכל הזמנים, פארקים וגנים, ארמונות, וגם רובעי אמנים וסמטאות הנחבאים מן המרכז ההומה.

פריז היא עיר מופלאה המציעה הכל מהכל, למבוגרים, צעירים, חובבי מקומות תרבות וחובבי בידור קל- כולם ימצאו בפריז אתרי תיירות מהטובים והמפורסמים בעולם. במאמר הבא אספנו עבורכם את המיטב של פריז: שער הניצחון, מגדל אייפל, מוזיאון הלובר ושדרות השאנז אליזה.

שער הניצחון:

שער הניצחון הוא אחד מסמליה של פריז. הוא מתחבר אל השדרה המפורסמת והמרכזית ביותר בעיר- השאנז אליזה וממוקם בכיכר המרכזית ביותר בה- כיכר שארל דה גול. זהו אחד האתרים המפוארים והמרשימים ביותר בעיר.

כאשר תתקרבו אל שער הניצחון תופתעו ממידותיו העצומות- רוחב של 45 מ' וגבה של 50 מ'. באמצעות טיפוס במדרגות פנימיות תוכלו להגיע לראשו ולצפות ממנו על נופה של העיר. על רגלי השער העצומות ועל הקשת שביניהם מגולפים תבליטים המתארים אירועים ודמויות שונות כמו קרבות נפוליאון והמהפכה הצרפתית.

מגדל אייפל:

מגדל אייפל הוא ללא ספק האייקון המובהק ביותר של פריז. צורתו המיוחדת, גובהו המרשים והפלדה ממנה הוא בנוי הופכים אותו למבנה ייחודי הנחשב לאתר הפופולארי ביותר בעיר. מגדל אייפל מתנשא לגובה של 324 מ' כך שממרפסת התצפית בקומה השלישית נשקף נופה של פריז כולה וגם כמה עשרות ק"מ מעבר לה. המגדל כולל שלוש קומות אליהן ניתן להגיע. אל השתיים הראשונות ניתן גם לטפס ברגל… בקומה השניה ישנם חנויות ובתי קפה.

מוזיאון הלובר:

מוזיאון הלובר הוא אחד המוזיאונים הגדולים והמפורסמים ביותר בעולם. הוא כולל בתוכו מגוון רחב של יצירות אמנות מתקופות שונות וממקומות שונים ברחבי העולם, כולל מקומות אקזוטיים אליהם הגיע נפווליאון במסעותיו. אחת היצירות המפורסמות שבו היא המונה ליזה. מעבר לאוסף היצירות והמוצגים המרתק, המבנה עצמו מרשים לא פחות. זהו ארמון אשר שימש במשך שנים מקום מגורים למלכי צרפת.

שאנז אליזה:

שדרות שאנז אליזה היא שדרה הנחשבת לעורק הראשי של פריז, שדרה רחבה, יוקרתית ומרהיבה ביופיה המתחברת אל אחד האתרים היפים בעיר- שער הניצחון. השאנז אליזה הומה תיירים ומקומיים כל יום וכל היום. כל מותגי האופנה הנוצצים ביותר ממוקמים בה לצד מסעדות יוקרה ובתי קפה מסוגננים. זה המקום בו תרגישו את מיטב האופנה והיוקרה של פריז ותוכלו להשתפשף מעט באבק הכוכבים שהיא מפזרת סביבה.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מלונות בחיפה
זמן חופשת הקיץ המשפחתית שלכם הגיעה ואתם עדיין לא יודעים מה לעשות עם הילדים? הגיע הזמן שתשנו את כתובת...
קרא עוד »
יול 28, 2013
איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל שבאמת ישתלם לך?
השמיים נפתחו, הקורונה כבר הרבה פחות מורגשת וזה לגמרי הזמן להתחיל לארוז את המזוודות ולצאת לטייל. אבל...
קרא עוד »
יול 13, 2022
קורא ברקוד – לחסוך זמן בקופה ולשפר את חווית הלקוח
קורא ברקוד - לחסוך זמן בקופה ולשפר את חווית הלקוח קורא ברקוד הינו בעל חשיבות עצומה בקיצור זמני...
קרא עוד »
אוק 11, 2021