נעלי פלטפורמה לכלה

נעלי פלטפורמה הן טרנד לוהט בתעשיית האופנה והן שימשו מפורסמות כמו ביונסה, ריהאנה, קים קרדשיאן וסלינה גומז. נעליים אלו הן דרך מצוינת להשמיע הצהרה בכל אירוע או מסיבה. מכיוון שהנעליים הללו כל כך פופולריות, יש כיום שפע של מותגים המציעים אותן. תוכלו למצוא סגנונות וצבעים ייחודיים שיתאימו לחתונה שלכם.

סגנונות שונים של נעליים לכלות

המותגים הפופולריים המציעים נעליים אלה כוללים: סטיב מאדן, סטיב מאדן, נעלי ארו, נייקי ואדידס.

1. אדידס סופרסטאר הנעליים האלה הן איקוניות וננעלו על ידי ידוענים כמו מדונה, מרילין מונרו ובריטני ספירס. נעליים אלה מושלמות עבור הכלה הטרנדית בתקציב. הם מגיעים במערך של צבעים הכוללים לבן, כחול, שחור, אדום וכסף.

2. Nike Air Force 1 High לנעליים אלו עיצוב מלוטש עם חלק עליון מעור פטנט שחור ועיניות מתכת. נעליים אלו מיוצרות עבור הכלה האופנתיות. הם זמינים באתר של נייקי בצבעים שונים כולל לבן, כסף, שחור ואדום.

3. אדידס סטן סמית' נעליים אלו מגיעות במגוון אפשרויות צבע כולל לבן, אדום, ורוד או כחול. הם גם מגיעים עם נוח וגפת רשת נושמת שאידיאלית לכל כלה בדרכים.

4. Adidas Stan Smith Primeknit לנעליים אלו עיצוב בגזרה נמוכה ומגיעות בצבעים כמו שחור, לבן, ירוק וכתום. הם גם עשויים מבד סרוג עם גימור זמש בחלק העליון.

האם נעלי פלטפורמה נחשבות נוחות?

נעלי פלטפורמה יכולות להיות לפעמים לא נוחות ולא מעשיות ללבישה מכיוון שהן לא נותנות לרגלים שלך הרבה תמיכה או ריפוד. אז אם אתה מתכננת לנעול נעלי פלטפורמה ליום החתונה שלך, וודאי שאת מוצאת את הזוג הנכון שיתאים למה שאת צריכה שהם יעשו! לדוגמה, אם את הולך לרקוד כל הלילה, תרצי זוג נעלי פלטפורמה עם עקב מוצק ותמיכה בקשת כף הרגל. 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חופשה לגמלאים בעונת החורף – יעדים מתאימים בארץ ובעולם
נהוג לחשוב שרק צעירים עושים חיים, רק צעירים יוצאים לבלות, יוצאים לחופשות בארץ ובעולם, אך האמת היא שגם...
קרא עוד »
ינו 20, 2020
שקי שינה למטיילים – למה חשוב שהם יהיו איכותיים
כאשר אנחנו נמצאים בשטח אנחנו רוצים שכאשר נלך לישון השינה שלנו תהיה הכי טובה והכי נוחה. ובכול כאשר...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
טיסות זולות
הרבה אנשים שלא טסו בתקופת הקורונה מוצאים את עצמם מתעניינים בטיסה לחו”ל אחרי הרבה זמן שהם לא טסו. ענף...
קרא עוד »
יונ 20, 2022