ואל טורנס – עיירת סקי צרפתית שחובה לבקר בה!

סקי הוא אחד מאותם ענפי ספורט שאומנם בישראל אנחנו לא לגמרי יכולים לעסוק בו, אך בעולם כולו יש מספיק מקומות מקסימות שנוכל לנסוע אליהם לחופשת סקי. לכן, אם גם אתם אוהבים לעשות סקי ואם אתם מחפשים יעד ששווה את ההשקעה שלכם, את הזמן ואת הכסף, הרי שאתם מחפשים את העיירה המקסימה ואל טורנס. ואל טורנס, כפי שמרמז השם, היא עיירה צרפתית ציורית ומקסימה ואתם תראו שאת חופשת הסקי שבה לא תשכחו כל כך מהר. ראשית, תוכלו לבחור באחד מאותם בתי המלון המופלאים שמאפשרים לכם גלישה ישירות מדלת המלון, ושנית, תוכלו ליהנות מיותר מ600 קילומטרים של מסלולים! עבורנו, הישראלים, מדובר על מרחבים שקשה בכלל לתאר כך שזה לא פלא שכל מי שחזר משם חזר מוקסם ועם טעם של עוד.

בילויים בכל שעות היממה

בניגוד להרבה עיירות סקי אחרות, כאשר מדברים על העיירה ואל טורנס ניתן לראות שיש בה פעילות בכל עת. כלומר, אם עייפה נפשכם מכל הלבן הזה ואם אתם לא יכולים יותר לגלוש, אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו מה לעשות במקום. יש כמובן מסעדות נפלאות שתוכלו ליהנות בהן, פאבים ועוד הרבה מקומות בילויים אחרים כך שגם מהבחינה הזאת החופשה תהייה הצלחה מסחררת. מגיע לכם פעם בשנה לצאת, להתנתק מחיי היום יום ולמלא את הגוף במצברים חדשים ואין ספק שמקום כמו ואל טורנס הוא היעד הנכון לכך.סקי כשר לדתיים

חופשה במחירים שאפשר לעמוד בהם

זה בהחלט נכון שככל שעיירת הסקי שבה תבחרו פופולארית ונחשבת יותר כך גם המחיר שלה עולה, וזה גם מה שקורה כאן בואל טורנס. עם זאת, כדאי לדעת שבסופו של דבר אתם הם אלה שקובעים כמה תוציאו על החופשה הקרובה כי תוכלו לבחור בין שלל בתי מלון שהמחירים שלהם מגוונים. כמו כן, יש אפשרות לבחור חבילות שכוללות לא רק את הטיסה ואת המלון אלא גם את כל מה שקשור להוצאות על הסקי ואפילו על האוכל. בצורה כזאת תוכלו לחסוך לא מעט על החופשה הקרובה, אז למה לא? אין כמו לעשות סקי במקומות הנפלאים שמחכים לנו באירופה והעיירה ואל טורנס זו הבחירה הטובה ביותר לכל מי שרוצה ליהנות מכל הלב.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטוח נסיעות לחו"ל – על החשיבות והיתרונות
מתכננים נסיעה לחו"ל? בין אם אתם נוסעים ליעד קרוב ולזמן קצר ובין אם אתם נוסעים ליעד מרוחק ולטווח זמן...
קרא עוד »
דצמ 27, 2018
אילו טרמיטים נפוצים בישראל?
הטרמיטים, כאשר הם נכנסים לבית הם עלולים לגרום נזק של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים בצורה כוללת לרהיטים...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021
אוהל אינדיאני – הלהיט הבא!
אנחנו חבר'ה של 10 אנשים, פעמיים-שלוש בשנה יוצאים לקמפינג חווייתי ומאוד אוהבים את האווירה, גם חברים...
קרא עוד »
פבר 18, 2014