לאיזה ישוב כדאי לצאת לנופש?

אחת השאלות שכמעט תמיד יפתח את ההתארגנות שלנו לנופש, הוא לאיזה ישוב או אזור בארץ נצא הפעם? היכן נבלה השנה את ימי החופש שלנו. במאמר הזה ננסה לסקור מספר אזורים בארץ והעדפות לצימרים באזור. חצור העיר המפתיעה.

יציאה לנופש הוא לא דבר של מה בכך, לעתים הוא כולל הכנה של חודשים מראש. יואב מפעיל צימר לחרדים באזור הצפון מספר, כי מדי שנה כבר במהלך החורף יש עשרות מתעניינים לחופשת הקיץ. אכן כגודל תשומת הלב שלנו לנופש נרצה כי הוא יהיה טוב ומתאים לציפיות שלנו. את נאמר זאת נכון, כדי שהציפיות יהיו מושלמות כדאי יהיה שנבחר נכון. לעתים, המקום המושלם ביותר יהיה לא דווקא במקום שחלמנו, אבל זה יהיה מקום שלא נתחרט לרגע שיצאנו אליו.

אין ספק כי האזור בארץ בו יש הכי הרבה דירות נופש לחרדים הוא מחוז הצפון. הייחודיות של צפון הארץ הכולל מגוון ענק של מעיינות ונחלים מושכים אליהם מיליוני תיירים ובכללם עשרות אלפי חרדים. אולם גם אם בחרנו לצאת לנופש בצפון, היה נכון שנדע היכן בצפון. למרות היותה של ישראל מדינה לא גדולה, אזור הצפון מתפרס על שטח גדול ומספק מגוון סוגי מקומות לתיירים, כאלו המותאמים יותר לחרדים, ואחרים פחות.

בחירת מקום לינה בדרך כלל נסובה סביב תוכניות הטיול והנוף שיש באזור. אחרים גם יבחרו על בסיס אבזור הצימר ללא תלות בישוב או אזור מסוים. הביקוש שיש עבור צימרים לחרדים עם בריכה יכול בהחלט לגרום לאנשים לצאת לנופש בערד, למרות שתכננו בכלל לצאת לצפון.

בעוד צימרים לחרדים בטבריה הובילו בעבר בגדול, בשני האחרונות יש האטה בהגעת חרדים לעיר בימי הקיץ עם העדפה לערים תיירותית פחות במגזר כללי.

אחת הערים שכובשת בכל עונה פסגה מחדש היא חצור הגלילית. היישוב הצפוני שלא מאוד מוכר לכולם, מביא בשנים האחרונות גל גדול מאוד של נופשים בעיקר מהמגזר החרדי והדתי למקום.

בעיר התפתחה תרבות תיירותית ייחודית ועשרות וילות וצימרים לחרדים נבנו בעיר. חצור מציעה גם צימרים עם בריכה פרטית, לצד שטחי ענק המאפשרים הצבת מתקני משחק ועוד.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל הסיבות לרכוש עוד היום צילייה לים
אם יש בילוי שכולנו, הישראלים, אוהבים במיוחד, זה לשבת על חוף הים עם בירה ביד. זה לא משנה אם אתם נוהגים...
קרא עוד »
מרץ 13, 2019
מסעדות בעכו
העיר עכו, השוכנת על חופיה הצפונים של הארץ ישראל, מושכת עליה קהל תיירותי רחב של אנשים אשר מגיעים מכל...
קרא עוד »
אפר 29, 2014
על מה להקפיד כשבוחרים טיול מאורגן לשומרי מסורת
חשקה נפשכם לצאת לטיול? אתם רוצים לטייל בגבולות הארץ או אולי לצאת מתחומיה של ארצנו הקטנטונת? אם אתם...
קרא עוד »
מרץ 21, 2023